ALAPÍTVÁNY

KRÉTA

Belépés a KRÉTA felületre

Belépés a KRÉTA e-ügyintési felületére

K R É T A  kapcsolattartó:
Horváthné Schein Éva ig.h.
+36-34 361-291
8:00 - 16:00
kozepiskola.oroszlany@gmail.com

2012-Közlemény

Iskolánk Oroszlány Város
Önkormányzata
2012. február 28-i
döntése értelmében a
HAMVAS BÉLA GIMNÁZIUM
ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA

nevet viseli
2012. szeptember 1-jétől.
(Hamvas Béla életrajza)

Keresés

Tankönyvrendelés menete, feladatok

Az alábbiakban a 2016/2017. évi tankönyvrendelés menetéről és a legfontosabb feladatokról tájékoztatjuk Önöket. Felhívjuk figyelmüket, hogy az elmúlt évhez képest néhány dolog változik, ezeket az I. pontban részletezzük.

 

I. Változások

 

  • Alaprendelésnél mind a NEM fizetős diákok részére történő rendeléseknél (térítésmentes, normatív támogatott, egyéb módon támogatott), mind a könyvtári rendelésekre vonatkozóan megszűnik a visszáru.

 

  • A fizetős diákok vonatkozásában közvetlenül a szülő élhet elállási jogával 2016. szeptember 15-ig, illetve pót- és évközi rendelés esetén 14 napon belül.

 

  • Szülők részére kialakított felület megnyitása (www.szuloifelulet.kello.hu):

o a diákok adatainak ellenőrzésére,

o az iskolai tankönyvrendelések szülők általi jóváhagyására (A felület használata nem kötelező, az iskolák továbbra is kérhetik a szülői jóváhagyást a korábbiakban megszokott módon.), és

o a fizetős diákok tankönyvrendeléseinek pénzügyi követése és rendezése céljából.

 

  • A kiszállított tankönyvek alapján számlázunk, mely kifizethető online (szülői felületen), valamint átutalással, illetve a megadott postahivatalokban (A KELLO INFOPONTOKON történő fizetési lehetőség megszűnt!). A postahivatalokban elfogadott utalványok listáját a www.kello.hu/rolunk/utalvanyok-elfogadasa elérhetőségen tekinthetik meg.

 

  • A pótrendelések leadása 2016. augusztus 22. és szeptember 15. között történik.

 

  • Számla kézbesítése: az iskolák postai úton kapják meg 2016. 08. 22. és 08. 31. között.
  • - A számlát a szülő/diák a tankönyvekkel együtt kapja meg, az aláírandó átadás-átvételi bizonylat kíséretében, vagy a szülő által letölthető az online felületről.
  • - Befizetési időszak: 2016. augusztus 3. – szeptember 15. között (fizetési határidő: 2016. szeptember 15.)

 

  • Iskolaváltás kezelése:
  • Fizetősből fizetősbe (átiratkozik egy fizetős státuszú diák egy másik iskolába):

 

  • - A szülő/diák rendeléstől való elállás keretében, saját költségén visszaküldheti a tankönyveket a KELLO-nak, hivatkozva az eredeti megrendelés adataira (diák neve, oktatási azonosítója, eredeti számla vagy számla adatai).
  • - A KELLO sztornó számlát állít ki az iskolát váltó diáknak, melyet eljuttat az iskolának, illetve letölthető a szülői felületen. Ha a számlát már kifizették, a KELLO visszaküldi a számla ellenértékét.

Látogatottság

495333
Mai nap:Mai nap:33
Tegnap:Tegnap:87
A héten:A héten:370
Ebben a hónapban:Ebben a hónapban:1443
ÖSSZESEN :ÖSSZESEN :495333

Nyelvvizsga

LanguageCert